Friday, November 25, 2011

Chillax.

Assalamualaikum.

lately entries aku macam tak puas hati je. sedih-sedih la apa lah. ok lepas tuh lepas. blog aku nih kan dah jadi macam diari aku dah. biarlah yang berlalu tuh. sekarang dah ok dah siket. bak kata sepah "barang yang lepas jangan dikenang"

so, esok hari Jumaat. macam-macam aktiviti aku nak buat. family aku pun esok sibuk sesangat. esok jadualnya abah, mak, abg long dengan eg akan ke hospital selayang untuk buat appointment pasal mak. then, pegi rumah paklong aku untuk berJumaat di sana. lepas Jumaat dorang akan ke tasik puteri. itu dorang.


kalau aku pulak, aku akan ke KL dengan farahana. kami pegi sana sebab nak bershopping. nak habiskan duit. eh tak, nak beli keperluan. ceh bajet. dalam otak aku nih dah ada macam-macam nak beli ye. mak, jangan terkejut esyah bawak banyak barang. hahaha. destinasi mana nak pergi? tak sure lagi. macam banyak tempat nak terjah. mungkin 3 tempat nnt aku bawak si fana. aku yakin dia tak kesah kalau aku nak angkut dia ke mana-mana. hahah. 

hari nih, lutut aku sebelah kanan sakit. macam lebam. tekan je sakit. tak tau kenapa. kata abg aku, entah2 ko malam tadi mimpi gaduh tak? lepas tuh terhantuk kat dinding. mungkin kot. takpe, plan tetap jalan seperti biasa. enggak bisa ditangguh.

p/s : orang kata shopping tuh satu terapi.

*post yang sebelum nih, takde kena mengena dengan kawan. saya tak tipu. muka serious giler nih.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com