Saturday, May 21, 2011

Karok sampai terkeluar anak tekak.

Assalamualaikum.

aku memang selalu follow orang pegi karok. tapi dulu, aku tak penah menyanyi. even ngan family pun tak penah nyanyi. aku asyik tengok gelagat orang jer kt dalam bilik tuh. aku rasa tersangat lah bodoh time tuh. kenapalah aku tak nyanyi jer time tuh. haha.

bila dah masuk uni, aku first nyanyi ngan kawan dekat Center Point, Sabah. itu first time la pegi dengan kawan. and first time jugak nyanyi dalam bilik karok. hahaha. itu pun tak sampai 5 lagu. saje test test je dulu. lepas tuh udoh jadi kerap pulak. haha.

ada sekali aku follow sandra ngan karupang, itu yg paling dasyat aku rasa. aku dah tau aku akan kena nyanyi, aku keluar pegi meronda. sampai dorang dh nak habis nyanyi, baru aku masuk balik. time tuh tekak sangat sakit. serious time tuh tak sihat. alih2, kena jugak aku nyanyi. memang bongok. balik tekak aku jd lagi teruk.

sebelum exam hari tuh, ada aku pegi karok ngan si eja. haha. itu lagi giler. bedua pun jadi. lepas penat2 baca buku lantak pegi test suara. tapi yang paling best masa aku, iklil  ngan fiza pegi karok. hahaha. aku lah yang cakap apa si iklil  ni pegi karok. buang masa laah.

alih2 bila sampai sana, bertambah2 jam dia. itu nasib jer dah petang takut bas takde. kalau bas ada sampai malam, sampai malam ar kita orang melalak. hahaha. sekali dah dapat nyanyi, memang feel. heh heh.

*hari isnin nih, farahan ngan raje jangan lupa tunaikan hajat kita bertiga yer :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com