Saturday, May 21, 2011

shopping online.

Assalamualaikum.

for me shopping online sangat best. serius best. aku tak tau kenapa best tapi memang best. mak aku selalu gak marah aku beli2 online nih. yelah dia cakap tak elok la apalah. menipulah apalah. bagi aku shopping online nih lebih murah. 

dah tuh lebih mudah. ko duk jer depan komputer ko pilih je apa ko nak. tak kesah ar apa barang pun. just sit and klik. done. haha. setakat nih, aku tak pernah lagi beli barang dari luar negara. sebabnya kena guna kredit kad. 

selalunya yang dari luar negara nih kat ebay lah kan. aku selalu survey kat sana. tengok2 jer. tak beli pun. abang aku yang selalu beli kat sana. serius murah. for me, kalau beli online nih benda yang takde kat malaysia. barulah beli online. itu yang best tuh. hee :D

benda yang tak berani aku beli online adalah kasut. takut tak ngam ngan size kaki and tak sedap pakai. tapi serius memang gamble la kalau beli online nih. bak kata  abang aku niat hati kena  betul kalau beli online :) 

aku ada nak beli jersey rugby. all black yang warna putih. sumpah smart. aku beli bukanlah ori. tapi kain dia seyes best. sebab abg aku dah ada dah. 


ada yang warna hitam abg aku nak bagi aku, tapi beso sangat. dia pun xnak pakai. pastuh nak bagi orang pulak. jwpn dia sedap jer. ko kn suka besor2. memang la nak yang besar tp takde lah mcm adibah nor punyer size. apalah.

senang jer nak beli online nih. tambah2 lagi kalau ada CIMB account. hee :D 
yang penting kena rajin surf mana web yang okay. yang detail. supaya kita lebih tau mengenai barang yang kita nak beli. 

*aku tengah mabuk jersey rugby nih. aku taknak jersey malaysia dah. dah byk orang pakai. aku nak yang orang lain takde pakai mcm abang aku punyer!

3 comments:

Mawar Hitam said...

kau bayar via internet eh? x yah gi mesin deposit?

Aisyah Taib said...

deposit ar. tp aku guna account cimb. so, guna jela cimb click tuh.

Asrar said...

online shopping is a BIG saver. Can save petrol and energy. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com