Saturday, January 29, 2011

taman friendship.

apalah erti kawan nih? aku tak tau apa maksud kawan. mungkin kawan tuh maksudnya orang yang suka bergelak ketawa dengan kita. kali lah. tak kesahlah apa maksud kawan tuh, yang pasti setiap orang mesti ada kawan tak kira kat mana dia berada. tipulah kan kalau kata kita takde kawan langsung. melainkan kita duk dalam tempurung. eh bukan duk kat dalam beg roda saiz 32 inci. itu yelah. kalau tempurung kecik sangat tak muat.


lagi banyak tempat kita pergi, lagi banyak kawan kita dapat. baik jahat sumenya ada. pandai-pandai lah kita pilih. mana satu yang kita nak. tapi kalau ditanya semua orang, mestilah dia nak kawan yang baik-baik walaupun zahirnya diri sendiri jahat. hahaha. ada satu ayat nih "kita akan jumpa kawan jahat sebab kita pun jahat dan kita akan jumpa kawan yang baik sebab kita baik" aku percaya kat ayat nih.


kenapa aku percaya? sebab aku ikut logik akal. you try yourself is it true or not. ten ten ten. aku nih senang jer nak test kawan aku nih ok ke tak. first2 jumpa kita dah rasa ok dengan dia. ok lah tuh. aku selalu buat macam tuh jer. aku tak kesah lah orang tuh macam mana. penah kutuk aku ke apa ke. janji rock. hari baru bukak citer baru. that's me.

p/s : kita baik, orang pun akan baik dengan kita.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com