Saturday, January 29, 2011

Pecah Kepala Punya Band

aku minat ouh dengan genre music yang heavy metal nih. sebab apa aku minat? sebab aku minat lah. antara band yang aku suka sangat Metallica, Iron Maiden, and Avenged Sevenfold. aku kata aku minat band2 nih sebab lagu dorang jer yang banyak kat dalam komputer nih. konsert2 pun banyak jugak. that's why aku kata aku minat dengan dorang. 


for me, music dorang walaupun ramai yang kata boleh pecah kepala tapi tidak bagi aku. music dorang tuh boleh buat aku rasa cool. my favourite music kan, so asal on komputer jer, selalu lah lagu dorang yang aku mainkan. ramai yang tak berkenan ngan aku especially girls lah. sebab majoriti daripada mereka suka dengar lagu jiwang2. hey, aku pun suka jugak tau dengar lagu jiwang2. but mostly lagu heavy metal lah. 

alah, aku suka dorang nih pun sebab bunyi dia jer. aku suka dengar lagu yang jenis laju dan boleh goyang kaki konon-kononnya aku yang main drum tuh. perhhh berangan habis kau. lepas tuh aku suka lagu yang boleh banging2 siket. haha kalau dengar lagu jiwang, mana nak banging nyer kan. menangis boleh la. 

actually, aku nih suka sangat dengan drum. tu pasal aku suka dengar lagu yang ada bunyi double pedal. macam machine guns jer ha bunyi nyer. haha. ramai jugak la aku survey bila dengar lagu heavy metal nih ramai yang sakit otak. hahaha. hmm, tapi kan aku tak suka dengan System of a Down. music dia entah pape lah. aku gelarkan music dia tuh giler babi. ada jugak lagu dia yang aku suka. tapi tak tau ar tajuk dia apa. 

band Dream Theater pun, ada sesetengah lagu jer yang aku minat. lagu Home dengan A Rite of Passage. ituh jer kot. tapi band dia nih ada otai-otai. John Petrucci and Mike Portnoy. Mike Portnoy tuh dah masuk avenged sevenfold sebagai drummer. tapi sementara je kot. hanya untuk album Nightmare. sebab group dream theater tuh tengah dalam kepincangan. hahaha.

Antara lagu Metallica yang best Cyanide, Until It Sleeps, and The end of the Line. Iron Maiden yang best Sign of the cross, Nomad, and Hallowed by The Name. Avenged Sevenfold pulak So Far Away, Natural Born Killer, and Critical Acclaim. ada banyak lagi kalau nak, boleh search sendiri. hehe. 


erm, album iron maiden yang terakhir sekali The Final Frontier, lagu dia tak berapa nak syok la. tapi gua memang respect ar ngan band Iron Maiden nih. dah tua pun, still boleh buat concert lagi. akan datang konsert kat singapore. 15 Feb rasanya. haha abang aku sibuk kata nak pegi. mempoyo betul. penyanyi dia, Bruce Dickinson tuh ada lesen kapal terbang. kapal terbang pun dia ada. the latest concer dia yang Flight 666. ha, itu kapal terbang dia lah tuh. hebat mu. Steve Harris bass dia. hensem kot. HAHAHA.

erm, concert a7x (avenged sevenfold) agak macam lucah ar. i mean kotor. ye ar ada ke spender2 yg peminat pompuan dorang baling kat dorang, dorang letak kat mike. yewww! disgusting! tak macam concert iron maiden la. the best! otai tuh. hehe.

rasanya ituh jela. ada sape-sape ke yang sama minat macam aku? boleh la sharing sharing. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com