Monday, January 3, 2011

Interview.

pengenalan diri untuk tahun dua ribu sebelas. 
nama penuh aku Siti Aisyah Binti Muhamad Taib. majoriti panggil aku Esyah sebab aku suka bahasakan diri aku Esyah. nih kira nama glamor ar nih. membajet. tarikh lahir aku 25 March 1992. so, kira ar sendiri berapa umur aku. malas nak kabo kang nak kena menuko-nuko selalu umurnya. aku lahir kat Taiping, Perak. so, ic aku 08 lah kan. haha. walaupun aku lahir kat Perak, aku menetap kat Kuala Selangor. aku pindah Kuala Selangor masa umur aku 7 tahun. kira lama jugaklah aku duduk Kuala Selangor nih. 

dulu aku tadika kat ABIM, Taiping. tak tau lah apa singkatan ABIM tuh tapi yang pasti dia banyak menerapkan nilai-nilai agama, kisah-kisah rasul dan macam-macam lagi. kemudian, aku sekolah rendah dekat SK Tanjung Keramat, Kuala Selangor. aku sekolah kat situ sampai aku darjah enam. UPSR aku dapat 4A 1B jer. hahaha. aku tak apply asrama, sebab bapak aku konfem takkan bagi. so, sekolah jelah kat SMK Seri Tanjong, Kuala Selangor. the best school for me. banyak sangat kenangan indah kat sekolah tuh. sure aku takkan lupakan masa aku jadi senior kat sekolah tuh. heaven giler. dah habis sekolah menengah, sekarang ni aku study dekat UiTM Kota Kinabalu ambik jurusan Pentadbiran Awam. 

erm, aku hanya ada 5 social website. Facebook, Formspring, Twitter, Tumblr, and Blogger. Skype pun aku ada jugak. add lah ye esyahtaib. aku sangat suka warna hot pink, hitam, purple, merah, dan brown. baju-baju aku banyak warna tersebut. hehe. i'm still single. wahh gempak kot. tapi aku ada minat kat someone nih dan aku agak rapat jugaklah dengan dia. hahahaha. nevermind, main-main je semua tuh. orang kata apa saja nak gatal-gatal. i'm a Celcom user. segalanya di tangan anda :) 

perangai aku pulak, aku nih agak brutal. sebrutal brutal aku pun, pegi kelas pakai baju kurung weh. pakai wedges. pakai handbag. hahaha. tapi aku memang brutal. kalau aku tengah marah dengan seseorang, wahh mulut nih. macam-macam keluar. aku nih garang jugak. bukan jugak tapi memang garang. bagi aku, garang itu sangat penting bagi seorang perempuan. tapi bertempat lah. haha garang ke saya? haha asyik gelak jer memanjang. garang yer. tak cuba tak tau. senang untuk berurusan dengan orang. jenis aku, tak suka ar cerewet-cerewet nih. menyampah. benda senang jadi susah. sangat suka ada kawan yang sekepala dengan aku. sempoi. takde hati yang terlampau lembut. yeahh that's me. takde hati yang terlampau lembut, tapi bila dah lembut takde siapa pun akan percaya yang ini Esyah. 

mak aku tau segala perangai aku. sebab aku selalu share masalah ngan mak aku. bagi aku, mak aku adalah kawan yang paling terbaik. muka aku pun serupa giler ngan mak aku. kiranya aku nih fotostat muka mak aku lah. perangai aku pun sama macam mak aku. hahaha. aku nih kan anak mak. aku ada 5 orang abang. semuanya aku rapat. tapi yang paling rapat dengan EG dan Aien. mungkin sebab dorang nih yang selalu ada kat rumah so, aku rapat lah. aku selalu lepak kat bilik dorang. saje sembang-sembang ngutuk orang. hehe. dorang berdua nih pun tau jugak perangai aku. hahah dah aku nih adik dorang mestilah tau. time kecik-kecik dulu, berak pun dorang basuhkan. mestilah tau.


herm, rasanya cukup lah tuh mengenai diri ini. nak tau lebih lanjut, teruskan baca entries yang akan aku postkan akan datang. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com