Friday, December 24, 2010

24 December 2010

dah setahun rupanya blog aku. blog nilah yang paling bertahan lama. rasa macam tak percaya jer. berkat ada nama aisyah kali nih. hahaha. poyo la pulak.
well, pasal kediaman kolej yang aku apply alhamdulillah aku dapat klaster A. tapi surat tak keluar lagi. ada membe aku cakap surat akan keluar on 29 december. lambat kan? so, i decided to call unit kolej pagi tadi. alhamdulillah syukur sangat-sangat dapat kolej. harap2 kawan kawan aku yang lain pun dapat jugak klaster A. boleh gegar bilik nanti. hehehe :p

p/s : eh lagu dan bila esok by sofaz best kot. hari hari melalak.

3 comments:

tika akhir said...

untung la..kte x dpt oztel weh,
nk sewe rumah pun xde kwn..sbb kwn sekelas sume dpt oztel,
nie bru btol2 ujian idop..
sdehh..

Aisyah Taib said...

alah tikah relax ar.
nanti rayuan ko dapat jugak tuh.
cool cool.

Mawar Hitam said...

cool der ~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com