Monday, January 31, 2011

exam dah dekat lah.

tetiba teringat pulak masa sem lepas. masa part1 dulu. rasa cam lawak jer.
situasi time tuh kat dewan peperiksaan untuk final exam. subjek time tuh PAD120. so, macam biasalah. ramai yang termenung. main2 pen. pusing2. ketap2 jari. ketuk2 meja dengan perlahan. itu memang selalu akan terjadi.


masa tuh aku duk sebelah shafiera. soalan yang perlu dijawab ada 5 soalan. sumenya essay. tengok soalan-soalan dia sume lain daripada yang lain macam sem sebelum sebelum tuh. tu pasal la ramai yang termenung termasuk lah aku. that time aku mengantuk giler. secara tiba2 sebab malam tuh aku tak tido langsung. nescafe sampai 6 paket untuk 3 kali minum. sampaikan air kencing pun bau nescafe bai.

kalau dah mengantuk tuh paham2 jelah konfem ar menguap jer memanjang. sepanjang exam tuh keje aku menguap jer. sampaikan aku ada tertido kejap. bila dah habis paper jumpa lah si shafiera nih. kat cafe time tuh nak makan tengah hari. kita orang pn tanya2 lah eh ko dapat jawab ke tadi. senang susah. 


sha tiba2 cakap 'yang sorang nih aku tak tau apahal menguap dah macam beruang dah. ganggu aku nak berfikir jer' then aku kata lah. 'aku menguap tuh bagi idea kat kau. lagi besar mulut aku, lagi banyak idea kau.' hahahaha. sampai sekarang aku ingat weh. haha. tang beruang tuh yang aku tak tahan nih.

p/s : subjek pad nih setiap kali kelas mesti aku mengantuk. entah apa hantu yang ada pun aku tak tau.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com