Tuesday, December 21, 2010

jadi macam fiza la jawabnyaa.

'mak lepas ni esya dah takde dapat nak lepak dah ngan membe' 
mak pun cakap 'kenapa pulak? kan wayang dah ada' 
'wayang tuh mmg la ada. tapi sape nak temankan orang gi tengok wayang tuh? kawan dah takde mak' 
'alah mak dulu habis form5 sume hilang dah takde jumpa' 
'ishh masalahnya awak duk kuala mak. tapi takde kawan' 
'alaaa fahana kan ada' 
'setahun sekali jer jumpa dia. waktu belaja mana sama' 
*dua2 diam.

serius aku terasa sangat aku dah mula nak hilang kawan kat kuala. tau jer ar aku macam mana. aku nih lebih kurang fahana jer suka kuar berdua2an. tak suka ramai2. rusing. hmm, sape lagi yang sudi kuar berdua jer ngan gua nih kalau tak fahana ngan raje :(

3 comments:

Raja Norhazrin said...

jangan camni der,
gua tacing ar

Aisyah Taib said...

gua lagi tacing der.

gurlz16 said...

aik??nama aku skali kait??agak2 la der...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com