Tuesday, November 23, 2010

tak berbaloi.

berbaloi ker habiskan duit hampir cecah ratus ringgit hanya dengan tudung sebegini


tudung simple, takde batu belah batu bertakup tapi mahal giler. mak aku kira harga tudung camni dia beli total 2 ribu lebih. apa jadahnya nak habiskan duit sebanyak itu hanya untuk tudung camnih?? ish3. pelik den. kalau duit tuh bagi kat aku, perhhh macam2 aku buat. ini tudung je. je. satu tudung leh dapat sepasang baju kurung beb. 

takde la cantik sangat tudungnya. biasa2 jer. baik cam aku, beli tudung rm20 ingget je. tapi tudung bawal la. bukan jenis cam atas ni. tak main la. pastuh nak kasi cantik lagi, tambah la labuci2. jimat wang tak membazir. nih beli tudung je rm95, rm100 pastuh takde labuci. huh. membazir giler. 

*tak dinafikan la kalau tudung mahal camtuh kain dia sedap untuk wat tido. hakhakhak.

4 comments:

-Si Riang-Riang- said...

watde.............. mahal giler.. ish kalo cik rr buat beli makan lagi sedap dik non oii

Ayu Firzara said...

hehehe betul2...pelik gak sape yang sangggup beli tuh. Rasa cam tak berbaloi jer...cari tudung yang bawah RM50 jer...hikhik.

Anyway salam singgah...

http://firzarafairyland.blogspot.com

AISHA SAAD said...

gilaa la mahal kann. tp dah minat dia kan?? terima aje lahhh.. hohhh.

Raja Norhazrin said...

sesekali ikut hati, mmg berbaloi :DD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com