Saturday, November 20, 2010

jangan terkejut.

AKU ADA BAPAK MUDA !

terkejut tak? terkejut tak? hahahaha.
farah kata aku ada bapak muda. ketawa aku dengar.

kisahnya begini. bukan begitu. masa mula2 aku masuk bilik A4321, aku nampak ada minah tengah menulis2 di atas meja. then, kakak PM tuh pn bagilah aku berbagai2 jenis borang dan kad berkaitan ngan kolej tuh. aku malas giler babi nak isi sume tuh sebabnya aku kepanasan. penat naik tangga tau. peluh pun tak kering lagi sekali bapak muda aku tuh soh isi sume2 tuh. sanggup dia tunggu aku isi sume tuh.

dengan sopan santun "ko kena isi yg nih. kenapa yg ni tak isi?" aku pn isi la balik. yang budak sebelah aku tuh pulak "hai apa khabar?" hahaha time tuh dalam hati 'apahal minah ni?' haha siot je aku. masalahnya dia tiba2 je kot. macam tersampok jer.

in short, bapak muda aku tuh abg long aku. farah ingt abg aku tuh bapak aku. sebab cara dia layan aku bagai sorang bapak melayan anak. syukur :)

p/s : setakat ni saya masih belum terabai.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com