Saturday, November 27, 2010

artis artis

artis2 Malaysia yang aku minat. haha. cam tak caye jer aku minat artis malaysia. yang omputih tu pn aku tak bape nak minat, apatah lagi artis malaysia. huh. tapi serius aku minat banyak artis malaysia. cuma tak declare jer. kalau orang pmpuan tengok artis laki ensem mesti ada ayat macho giler, smart giler, hensem giler. sumenya giler. takde yang normal. -_-  (terutama bila tengok artis korea)


aku minat ngan awie. hahahaha. biarpun aku selalu gaduh mulut ngan mak aku pasal awie nih, aku tetap minat dia. lawak kot. mak aku selalu kutuk rambut dia cam setan la apa la. haishhh peduli apa gua. 
*lagu dia pun best2. takat leleh.


kalau yg ni takyah citer ar. memang meletup. aku suka dia sebab dia unik. pandai nyanyi, buat lagu. selalu jugak dia ni kena kutuk ngan abg aku. katanya ko ikutlah dia tuh kang esok tanggal baju nak tunjuk S. no komen.


yg nih aku minat sebab dia cantik jer. haha terpengaruh ngan aien. suka tengok citer sebab hero n heroin cantik. so, aku mnt dia sebab dia cantik. kalau tak cantik, takdela aku minat.


nih pun sebab cantik. haha kalau artis pmpuan aku minat sebab dia cantik jer. takde sebab yg lain. bukan kerana lakonan yg mantap ke apa ke. takdenya.


haaaa yg nih best. tak tau ar sejak bila aku kemaruk ngan dia nih. haha hensem pn hensem. yela kot dia hensem kan. haha. kalau tengok dia berlakon dalam citer adnan sempit, kelakar kot. haha ngan muka dia yg tak tau malu tuh. takyah citer ar. tengok ar sendiri citer dia. the series lg best.


no komen la pasal mamat 2 ekor nih. haha kelar nih. kejenya menganjingkan orang jer. 
tapi yang paling10 aku minat yg nih


yeahhh tengok betul2. band nih mmg best. haha tapi ni bukan artis malaysia ok. indon mali. pasha pasha.
pasha pandai main drum. i likeee :D

p/s : saya minat artis tak sampai tahap kemaruk atau taksub. harap maklum.

4 comments:

princeduyong said...

minat maher zain...

Raja Norhazrin said...

Faizal Tahir!!!!
*gedebuk! *pengsan

Aziera Jumat said...

perh.ungu der? xkusangke,dlm hati ade taman jiwang~ errr no comment :)

EsyahTaib said...

aziera, ada taman bunga kot. bunga mawar hitam :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com