Tuesday, July 6, 2010

battle of the band

second class i mcm spoil je dowh. ada ke selama sejam lecturer laki tuh duk terangkan itu ini sekali rupa2nya dia salah kelas. hahah patutlah aku mengantuk je dalam kelas tadi. aku tido pun. bukan ngantuk lagi dah. hehe ^^

so, semalam serius penat sangat2 sebab ada latihan kawad and kena dengar ceramah koko. bukan ceramah la tapi mcm taklimat. and yg bestnya kan aku boleh mintak pengecualian kredit koko. sebab aku ada plkn. hee' giler suka aku weyh sebabnya aku boleh absent sesuka hati aku. satu sem terkecuali.. wahh jeles c fiza dow. 

komander2 kt sini giler garang. time plkn dulu pn x macam nih. baik laki pmpuan sama je garangnya. dengan bengis nyer lagi. aiyakkk!! tapi kan aku nak aktif jugak koko sebabnya aku masuk brass band. benda yang aku idam2kan sejak aku pandai tengok abang2 aku main alat muzik. haishhh jelez bha..

so, lepas nih harap2nya aku boleh teruskan hidup di sini dengan sempurna. setakat kawan, xde masalah. belajar? itu yang belum pasti. tunggu dan lihat.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com