Thursday, June 24, 2010

I must :(

ingatkah engkau kepada
angin yang berhembus mesra
yang menemanimu
sebelum cahaya

wuhuu weyh aku tak tau kenapa aku rasa sangat sedih. huhu bukannya apa..aku sedih sebab terpaksa tinggalkan cerita tayong dalawa :'( serius aku xnak miss langsung cerita tuh. bayangkan setiap petang i kena pegi tgk atuk aku. sampai je umah atuk aku, aku tgk citer nih dulu 6.30 nnt baru aku bagi atuk aku makan. hehehe bapak aku tak tau selama ni itu yang aku buat. 

serius cerita tayong dalawa nih lagi best daripada dyesebel. wajib aku cakap. cerita dia penuh dengan sedih+konflik+cinta+keluarga+kasih sayang. fuhhh rugi ar sape tak tengok. sedihhhnyaaa!! lepas nih dah tak dpt tgk ouh. mesti slalu skip. i nak cari idea kat sana mcm mana nk tgk citer nih. harus.

lepas tuh kena tinggalkan jugak cerita Cahaya. huaaa kenapa mesti begini jadinya. huhu aku sumpah astro weyh sebab tukar waktu ulangan cerita cahaya plus tiada siaran ulangan untuk tayong dalawa. sumpah sial astro nih. suka hati dia je nak tukar waktu siaran tanpa beri tahu. ishhh geram giler.

huhu aku dapat nyanyi lagu jela untuk hilangkan keinginan aku yang memuncak untuk tengok cerita tayong dalawa and cahaya. 

Hindi ko na hinahangad ang yaman sa mundo
Pagmamahal mo lang ang tanging hinahanap ko
Maaari bang sana'y patawarin mo ako
Pagkat tayong dalawa ay sa isa't isa

2 comments:

Anonymous said...

and again cite tayong dalawa ni dh xtayang kt astro since smlm 28/6/2010,xtau nape :(

Aisyah said...

weyh astro nih memang babun dowh.
kat sini mmg ada astro tapi kan uitm nih blok. bengong gilerrrrr

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com