Thursday, June 24, 2010

all in

heyyy nak tau chips aku kat porker tuh dah habis kot. hahaha just 2 hours, habis sume sekali. dasyat kan? huhu tapi takpe mission aku mmg nak main all-in je. cepat menang, cepat lingkup. yang paling buat i sebel, manusia bernama Safri Fazwan tuh duit dia tak pernah susut. 

huh, xtau la dia kumpul chips setiap hari via send gift daripada kawan2 or what. bila tengok dia nye weekly contest, xde la tinggi mana yg dia menang ouh. main jimat kot. hehehe. daripada aku level 1 sampai la sekarang level 21, duit dia dah 500k++ time aku level 1, duit dia 100k++ haha. handal ke? biasa jela.

*tak memasal dowh nama dia naik dalam blog aku nih.

2 comments:

Mawar Hitam said...

tah ko,,tetiba je mamat tu masok..haishh..

Aisyah Taib said...

aku saje nak glamourkan nama dia.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com