Thursday, April 22, 2010

Updated

hai ! lama kan tak post. takde benda nak citer lah. nih pun tengah bosan. ha..tadi kan aku, fiza, and farahana gi PKNS. kita orang gi library. bukan baca buku pun saje sembang2 jep. pastuh baca majalah. itu je. pastuh kita orang lepak kt kedai makan bawah tuh. huhu best meyh. dah dua kali kita orang lepak kt kedai tuh. wlupun kedai tu agak panas la bagi aku, but best. sembang memanjang. haishhh tak memasal c fana sembur kita orang. motivate ye.

itu citer pasal hari nih. citer yg lepas2 pula takde kot. hahaha bosan la duduk rumah. asyik ngan komputer je. game, game, dan game. tiada yang lain.
well, right now aku nak pegi sangat2 kat princess but tak tau la bila. mulut nih berat giler nak cakap kat mak ngan abah. mungkin ni belum masa yg sesuai kot. tunggu lah dulu. and and and aku tak tau pehal ngan aku sume barang2 pompuan aku nak beli. ishhh sumenya aku nak skrang nih. haha. ngek!

lagi satuh, aku nak sangat2 beli external hard disc. aku nak beli yg lagi besar punyer. tapi aku xtau price yg betulnya. fade-up aku camnih. sumenya kena sabar. sabar ye aisyah :) 

citer pasal kumpulan Ungu. haih aku suka la dengan kumpulan dorang. best gilak. lagu slow menyayat hati. wah wah mereka hebat. i like :)


tengoklah muka pasha. huhu muka dia serupa gilak ngan nik rushdan. dah2 jangan nak mepek lagi dah. 
okei cukup sampai di sini kita berjumpa lagi ye. bye ^^

*currently watching My Girl. BOF dah habis dah. lee min ho lagi hensem daripada lee dong wook. haha aku tgk mygirl, asyik terbayang muka lee min ho. gilak sudah.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com