Friday, February 12, 2010

Updated

yohaaaa lama tak berblog di sini. hikhik. hmm...hidupku semakin seronok tapi diriku tak terurus. bapak sakai dowh. hahaha. byk benda nak citer tapi bila sampai rumah dh jadi taknak citer la pulak.

hot story beb i thought aku sorg je nyampah ngan dia but then bila smpi sana perhh ramai yg menyirap ngan dia. kahkah. that's why x jd best fren kot. :D

hmm, kat sana seronok tapi serius muka aku hitam. and aku ada minat tgk muka sorg nih. haissh tapi bila time dia snyum ngan ketawa je. sonok aku tgk dia ketawa. :)
haa lagi satu aku ada hp baru. mak aku belikan. wahh balik2 je dah dpt hadiah. saving duit i nyah. ngeee :D

act aku malas nak taip nih. huhu nih sume bahana aku dh tulis kt note book aku kt sana. that's  y malas jadinya. later i continue okei.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com