Sunday, December 27, 2009

Bored

hari demi hari fb sangat membosankan :( i dont know why but haaa...aku hanya on fb untuk restaurant city and country story. yg len tuh kalau rajin aku bukak la ape yg patut. slalunya tak pun. huhu geram giler ngan cafe world. lembab nak mati aku bunuh kang baru tau. hahaha :)

now, i am more to ms :D kalau difikirkan xde yg menarik pun kt ms tuh but i like it. hahaha mgkin sebab layout aku tuh kot. simple but nice :) ahhh don't know what i'm going to do right now. grrrr...boring giler siot bila tak sekolah nih. keje aku pagi2 tolong mak sampai petang. pagi2??? hahaha pastuh tgk tv. drama memnjang. malam ape lagi movie time!! :D

hmm, nak kasi tau juga pada semua kawan2 yg mengenali diri ini. aku tak selalu berkepit dengan fon aku. kebiasaannya dua2 fon akan hilang daripada mata aku. agak2 aku x balas msge tuh, faham2 jela. dan kalau aku baca pun aku takkan balas. hahaha malas dowh. and my fon in silent mode. always. call je ada bunyi. and for him, i'm really sorry to do this to you.

p/s : restaurant city tetap di hatiku :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com