Saturday, December 26, 2009

Hahaha!

huh, hari nih penat lah..tadi pegi tesco jap lepas pegi klinik. mak nak check ape ntah kt klinik tuh. sampai tesco, aku dh nmpk tikah akhir dah tgh masak donat. hahaha. tak tegur pun sbb ramai orang ar aku dh fade up dah. lepas tuh gi coesway. beli pencuci muka. giler tension dow kat situh. dah tuh panas pulak tuh. xde air-cond. aahhh sakit hati betul.

kt coesway tu pn ramai orang. hantu betul. aku nyampah ngan kakak 2 orang nih. giler betul siket2 tanya dah tuh jadi mcm budak2 menyelit2 kat aku ngan mak aku. dalam hati, aku sekeh jugak dak dua ekor nih. aku terpaksala tggu jugak. haiisshh. then, pegi kedai kasut. seperti yg dijanjikan, aku nak beli kasut an. hhuhu tapi yg aku nak tuh xde. kesian aku. kat kedai tuh lagi la aku dh malas. aku duduk je. soh org tuh ambik kasut2 yg aku nk.

dah tuh orang tuh mcm pelik nape aku xnak belek2 kasut kt situh mcm soh aku choose sndiri la. hahah ni tak aku ckp kat kakak tuh 'akak ambiklah mana2 kasut yg cantik. yg saiz 8 atau 9' haha kejam kan aku? nasib baik kakak tu rajin. dia la yg pilihkan. yg aku berkenan je aku ambk. then mak ckp xnak masuk dlm ke. mean tesco tu lah. kt dalam tuh ramai!! aku rimas lah ngan troly2 giler tuh. msuk kejap pastuh aku ajak balik. lega dow kuar dprd tmpt tuh.

selalunya aku pegi tesco waktu keje. takde orang leh bawak troly laju2. ngeee :D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com