Thursday, December 6, 2012

Cover phone cute.

Assalamualaikum.

sejak dua menjak nih. aku asyik berangan pasal handphone sampai lupa nak update blog. sampai lupa apa nak tulis kat blog. disebabkan aku asyik fikirkan blackberry, note2 dan iphone, jadi aku nak update pasal cover handphone.

tau tak aku sekarang dah giler giler dengan corak tribal? tak tau tribal? lantak lah kau kalau tak tau. hahaha. tapi aku suka corak tribal untuk cover phone je. kalau dijadikan baju or tudung aku tak suka sangat. rasa sangat semak. bagi saya. kalau awak, saya tak tau pulak. hehehe *gelak tutup mulut.

aku suka yang warna coklat. cutee.

yang nih ada jual dekat instagram. rasanya ada banyak lagi manusia di luar sana jual cover iphone corak camnih kat instagram. untuk pengetahuan, korang boleh gak carik cover cover phone yang cute mute dekat MRuncit.com. ada macam macam jenis. ada yang dah macam dasar laut (banyak pearl), ada yang macam hipster, ada yang cartoon2. 

dekat MRuncit.com korang boleh main top-up top-up secara berbayar. nanti ada lah point point dia kasi. nak cuba? klik lah MRuncit.com

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com