Sunday, November 11, 2012

UiTM Sabah tetap dihati. cewah cewah.

Assalamualaikum.

nak gelak dulu. hehehe. ok cerita. baru baru nih keluar result untuk student diploma uitm. so, secara sahnya saya dah graduate in diploma public administration. alhamdulillah syukur sangat sangat. ok, done with that. no need to explain in details. 

erm, perasaan aku bila dah dapat keputusan nih of course lah happy tapi disamping happy tuh terselit satu rasa sedih. yelah dah berapa semester dah aku duduk kat uitm sabah tuh. macam macam kenangan manis, pahit, masam masam manis, terlampau masam. eh macam macam lah. susah sangat nak gambarkan perasaan tuh. mana lagi aku dengar cerita ramai kawan kawan sabah minta BASC. memang tipis lah harapan nak jumpa balik time degree nanti. 

semestinya aku akan rindu suasana membahan antara satu sama lain, suasana membubut (mengejar) orang. hahaha. suasana apabila setiap semester ada jer lecturer yang akan merajuk dengan kelas kita. suasana ber-roommate dengan macam2 jenis kawan. suasana bershopping dengan dorang. suasana bersembang sambil makan minum. semuanya lah. semua aku akan rindu.

i'm gonna miss each one of you guys :') especially my classmates and ex room-mates. insyaAllah kalau ada rezeki jumpa lagi ye. aku doakan korang semua dapat kat semenanjung pulak. harapnya kat shah alam. aku pun nak kat sana. hehehe. 

jamah lah sedikit hidangan gambar gambar nih ha. 




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com