Saturday, November 17, 2012

Johor Premium Outlets (JPO)

Assalamualaikum.

pernah dengar tak Johor Premium Outlets? atau nama ringkas dia JPO. ok, JPO nih terletak kat Kulaijaya Johor. aku dapat tau pasal JPO nih pun daripada kawan aku Farahan. kampung dia kan kat Johor so, dia tau lah pasal JPO nih.

secara jujur, aku tak pernah pun sampai lagi kat JPO. tapi aku ada buat search lah siket pasal JPO nih. apa yang bestnya kan. JPO nih adalah satu shopping mall yang hanya menjual semua barang yang branded. kiranya JPO nih adik beradik dengan Pavillion lah. 

yang paling menarik pasal JPO nih, setiap hari akan ada sale sebanyak 25% hingga 65%. setiap hari okay. bukan semua brand tapi selected. maknanya, hari nih brand Guess, esok brand Puma, dan seterus-terusnya ikut brand yang ada lah. kenapa boleh dapat murah? sebab dia direct daripada kilang. sebab itulah dia murah.

kalau nak tau butik apa yang ada kat JPO, boleh klik kat sini

klik untuk tumbesaran ye.

seperti yang tertera kat atas nih. ini adalah promotion yang tengah ada sekarang nih. so, kepada sesiapa yang tengah banyak duit dan berdekatan dengan JPO nih, boleh lah pergi sana habiskan duit anda. hahaha.

nak lebih info pasal Johor Premium Outlets nih, boleh lah pergi direct ke website dia. http://www.premiumoutlets.com.my/

p/s : apa yang best sekali, ada Victoria's Secret. aku penggemar body mist dia. wangi ! bau buah buahan. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com