Thursday, March 29, 2012

handphone lagi.

Assalamualaikum.

balik balik handphone. aku dah jemu pasal handphone. apa ada pada handphone? sekadar boleh cakap, msge, ambik gmbo, 3g dah ar. tak yah nak lebih2. 

cerita pasal handphone, aku dah takde  nafsu nak beli handphone. aku kumpul duit pun, lepas tu duit tuh pergi ke baju, kasut, handbag, etc. nampak tak betapa tak bersungguhnya aku dengan handphone nih? seriously, aku hanya  terpengaruh dengan orang sekeliling aku untuk beli handphone. sampaikan bila parents offer pun aku dah taknak dah. aku ckp, bagus duit tuh bg esya buat beli baju lagi bagus.

aku pun tak tau la kenapa aku takde pendirian. dan sekarang aku ada matlamat yang baru. yang aku rasa aku tak perlu pun nk bagi tau korang2 supaya matlamat aku nih menjadi. so, aku tengah menguruskan mission yang ini. aku dah lupa pada handphone dan sebagainya. yang aku tau otak aku tengah fikir mission aku je.

dan sebenarnya, aku nih jenis kalau nak sesuatu takleh cakap dengan orang. kalau ramai orang dah tau aku takkan dapat benda tuh. contohnya handphone. hahahaha. teserlah kan buktinya. ada lagi benda2 lain yg telah membuktikannya tapi yg paling teserlah handphone la. lagi aku ckp, lagi aku tak dapat. so, lepas nih kalau nak something, jangan kecoh lebih. usahakannya okay. (nasihat untuk diri sendiri)

p/s : ada banyak sebab lagi kenapa aku taknak pilih handphone. aku bukan hardcore untuk gadget2 nih. bagi free boleh la. suruh beli, tunggu la klu aku dh tak tau nak buat apa ngan duit aku nnt.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com