Monday, October 10, 2011

exam law yg agak ketat la.

Assalamualaikum.

fuhhh lamanya aku tak update blog aku. for the first time weh terskip satu bulan yang takde entry langsung. rasa macam tak percaye jer. ok, sekarang dah habis dah final exam yang sangat bercampur baur. biarlah ianya menjadi satu rahsia yang orang lain tak tahu. 

ok, jam 9.45 pagi nih hari isnin, aku punya flight balik kuala selangor. tapi masalahnya, jam 5.30 aku dah kena keluar bilik. sebabnya bas UiTM yg hantarkan. perjalanan hanya ada jam 6 dgn jam 8. kalau ambik jam 8 takut tak sempat atau tergesa2. so, chill. ambik je jam 6.

aku tak tido lagi nih. aku cadang nak tido kat dalam flight jer. agak2 keluar kapal terbang muka sembab, paham2 jelah. hahaha. ok lah. just nak update tuh jer. 

#kbai

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com