Friday, February 11, 2011

ulasan minggu ini.

assalamualaikum.
minggu nih rasa tersangat-sangat lah malas. aku masih lagi rasa bahang cuti raya cina. walaupun aku tak balik ke rumah mak abah saya, tapi saya tetap balik rumah. rumah abang saya. seriously, bila semalam dan hari nih kelas cancel. lagi lah aku bersorak bagai tak mau nih. haha.

lepas tuh rasa macam tak sedar diri jer bila tadi aku merancang nak balik rumah abang aku. nak tengok raja lawak aa. tiba-tiba tup! alamak abang aku kat Labuan laa. hadoiii. payahlah dia dah jauh. aku nak balik rumah nak tengok tv laaa. -_-

memandangkan sekarang nih musim quiz dan test. aku pun tetiba nak beli buku rujukan. hahaha. can you imagine, dah sebulan aku belaja baru nak cari buku. what the f. dah sah sah aku nih jenis tak membaca balik dari kelas. terbukti okeh. hahaha. hari sabtu ni baru nak kuar gi KK cari buku. actually, aku saje jer buat macam nih sebab aku taknak membazir. means buku yang akan aku beli nih memang aku akan guna lah. bukanlah sekadar perhiasan depan mata aku nih.

pasal my account, bullshit ok. aku ingat lecturer aku yang dulu kira teruk. then start this week, tukar lecturer baru. mak aih dapat lecturer yang freshie ok. OMG! macam mana lah saya mau survive kalau macam nih kan. yang otai ajar pun aku blur2 apatah lagi yang freshie. gilakk. setiap kali kelas aku main game ok. memang aku nekad aku nak belaja sendiri. inshaAllah i'll do it my best. yeahh.

eh jangan ingat saya nih malas, saya tak belaja tau! tapikan, this sem apa yang aku boleh simpulkan ialah lecturer yang saya dapat sumenya membuatkan saya tido dalam kelas. main game dalam kelas. berangan dalam kelas. oh god. what's going on? huhu. apa yang penting, redha dan ingat mak abah. pasti berjaya. biarlah tido ka apa. yang penting usaha sendiri.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com