Wednesday, January 12, 2011

this week story

hahaha haha ha ha.. shrek ketawa. bukan aku yang ketawa. sekarang nih dah pukul 2 lebih dah. tapi aku tak tido lagi. aku pun tak tau apa yang aku buat. dengar lagu jer. buang masa. minggu nih kelas aku baru ada. maksud aku, lecturer baru ada lah. kiranya semua complete lah. baru senang hati beta. hahaha.

tapi kalau kelas aku nih dikatakan hardcore, aku setuju sangat. sebab kami memang hebat. hebat dalam segala benda. bangga weh. hahaha. setakat nih, kelas yang best dan tak bosan BEL260 and PAD170. yang lain, seriusly, bosan. macam khutbah jumaat ada, macam malas mengajar pun ada. entahlah pak eh. eden torai yo lah. kot kot dengan kebosanan tuh boleh membuatkan aku jadi bertambah rajin belaja ker kan. you know...

haa, lagi satu kelas yang tak bosan. archery!! best giler weh archery. serius tak tipu. aku dulu sekolah menengah ada masuk archery. tapi tau je ar sekolah aku macam mana. hukum tembak jer. hahaha takde la. sekolah aku tuh entah cam bodoh jer. wujudkan kelab memanah tapi takde barang2 yang disediakan. tak ke bangang jer tuh.

serius aku tak sabar giler nak pegi 1B main archery tuh. hahaha. gua dah lama usha benda tuh. gua dah dapat teknik dia, baru ar gua pegi 1B. kalau tak tau pape, buat malu gua jer pegi sana nanti. hahaha. robin hood wehh. lol. thanks to ABANG azad and sir KU KIAN FAH yang banyak mengajar aku dan iklil. hahaha.

p/s : aku tak tau kenapa aku rasa pelik bila pakai seluar pegi kelas. rasa tak selesa. aku lebih suka pakai baju kurung untuk pegi ke kelas. please jangan tanya lagi kenapa aku pakai baju kurung untuk hari selasa, rabu, khamis, dan jumaat.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com