Saturday, January 8, 2011

bila dah jadi gilak!

hoi hoi hoi. this week, kelas aku tak belajar langsung. serius weh. haha. ada kelas tapi tak belajar. then semalam, sehari suntuk takde kelas. semuanya cancel. ok lah tuh. lepas tuh, kita orang pun pegilah ke 1B. yeahh! zul dengan sandra sibuk sangat nak pegi karok. kbox kbox. merengek-rengek, mengguling-guling macam tenggiling kat 1B tuh. then, i said ok, jom pegi.

sampai jer kat kbox, aku dengan dominic taknak nyanyi. aku pun tak bayar apa2 sebab aku mmg taknak nyanyi. tekak i sakit ok. so, zul dengan sandra jelah yang terpekik terlolong sampai nak pecah speaker tuh. zul sibuk paksa aku nyanyi. dah lah kasi lagu madah berhelah. pegi mam lah aku nak nanyi. aku banyak keluar meronda daripada duk dalam kbox tuh.

bila fiza, farah ngan iklil datang aku baru lepak kat bilik kbox tuh. aku masih lagi kena paksa ngan zul kena nyanyi lagu madah berhelah. aku tetap taknak. so, fiza yg nyanyi. then, semua orang dalam bilik tuh soh aku nanyi terutama zul ngan sandra lah. sengal ouh. aku pun taknak lah dicop tak sporting then i nyanyi lah lagu tuh.

hahaha lawak ouh. suara dah berubah pun masih lagi mau nyanyi. aku nyanyi 3 lagu jer. itupun dah nak habis waktunya baru aku nyanyi. haha terkejut si zul tengok aku nyanyi. hahak. kalau giler aku dah sampai, jangan main giler. 

over all, semalam best lah :D

2 comments:

S x R said...

nahh tulaaa. kmi suruh awal2 nemau. kn siok. haha. feeling weh nyanyi smlm :p

Aisyah Taib said...

haha. tuh ar. aku malas nak layan nanti suara aku takde. sudah la minum ais. takkan lah nak nyanyi lebih2.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com