Friday, December 24, 2010

Penyebab yang tak masuk akal mahupun otak.

Last two weeks, mak aku demam. Dua minggu. Lepas tuh aku pulak yang demam dengan abang aku aien. Tak tau ar macam mana aku leh demam. Demam tuh mgkin tak larat sebab asyik sirit birit jer. Abang aku pun macam tuh jugak. So, aku syak aku ngan abang terkena keracunan makanan akibat makan yogurt blueberry. Dah sirit birit demam la pulak.


Abah aku pulak dengan senang hati buat conclusion dia sendiri. Katanya kami nih terkena aircond direct. Selalu tidur lambat sampai subuh. Apa kehalnya la terkena aircond ngan tidur lambat jadi demam. Sebelum ni pun aku tido gak kul 4 5 pagi. Takde pulak demam. Dah memang nak demam. Demam la kan. Macam lawak je abah aku ni. 

Lepas tuh bila dah 2 hari kita orang tak baik demam, dia tambah lagi sebab sebab kita orang demam. Katanya, kita orang taknak makan nasi. Aiyooo ma aiyooo pa. Dah demam, manalah lalu nak makan. Biarpun ikan jenahak terlentang atas meja tuh. Takdenya lalu makannya. Yang dia nak hanya tidurrrr. 

Abah abah. Kaulah yang satu :)

1 comment:

gurlz16 said...

bagus r alsan abah ko tu..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com