Wednesday, November 3, 2010

tak tau la apa ke halnya.

aku sampai sekarang mushkil apasal pompuan suka sangat menunjukkan keterujaan mereka bila nampak laki hensem, macho, ganteng dan sewaktu dengannya. alamak ai kot ye pun ada jumpa laki hensem, diam2 dah ar. makan sendiri cukup la kan. hahaha. 

tak syok kot kalau share ngan orang pasal laki2 macho nih. xde umphhh. salah satu sebabnya nnt orang pun sibuk nk tau pasal laki tuh. dh jadi mcm no privacy. kalau nmpk laki hensem tuh, kan bagus kalau diam jer. malam2 angau, sengeh2 pastuh tido. settle. apa masalah tah nak excited sgt tgk laki hensem. macam x penah tgk je.

pastuh jerit "arggggg! hensemnya dia!!" macam sakai tau tak. sakai jer buat camtuh. kalau orang xdenyer macam tuh. dh macam kena rasuk setan jer aku tengok. common lah. tahan nafsu tuh okeyh.

4 comments:

NUR AZIERA said...

ahahaha~yela..sakai2!

Raja Norhazrin said...

erk, kau tak perli aku kan weh? hehe :P

EsyahTaib said...

tak perli kot.
budak2 bilik aku ni ha. kemaruk beno.

Raja Norhazrin said...

hahahaha kot!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com