Tuesday, November 2, 2010

bila aku malas nak pegi ke katil.

my new dream!
dush dush dush!

cantik kan?

tapi, hitam lebih menawan rite? i likeee!

actually, aku xdelah obsess sangat ngan hand phone. disebabkan abg long saya nak beli hp baru, dia sering bercerita dengan saya tentang handphone. additional knowledge. then, dia sarankan i guna this phone. sebab aku kata aku suka hp N97. but, N97 tuh mahal. 1500++ lah price dia. klu hp atas nih berpatutan lah. below 1000 an. ok lah tuh. tapi, xtaulah tengoklah dulu mcm mana. dia cakap cam aku nih duit beribu je ouh. 

tapi kira ok lah kan bila dia dh ckp cmnih. sbbnya dia dulu berkeras sangat2 tak bagi aku tukar hand phone. nasiblah hp yg aku ada skrg nih mak yg bagi. kalau aku beli, MATAI !! 

*giler seram nak guna nokia. bunyi x sedap kot. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com