Thursday, March 18, 2010

Kebahagiaan Melanda

hai. eh nak tau tak petang tadi aku ngan membe wat reunion. tapi reunion nyer mcm tak jadi. it's ok sbb aku bukannya suka kuar ramai2 pun. kira best ar tadi just aku, raje, aziera, fatihah, nik, evelyn, nafis, n farhan je yg ada. shira pun ada skali. huhu happening giler. aku rasa ni lah day out yg paling best :) 

kita orang byk bersembang daripada makan. klu setakat makan dah bosan lah. eceh bosan ke. bukan feveret ke? haha. yang paling best ketawa lah. bahagia hidup aku. lepas kita org di KFC, pegi ar ke taman. memujuk  hatisi dia yang berduka lara. kemudian, peristiwa tuh terhenti seketika apabila mendengar cadangan daripada fatihah untuk ke tesco. haaaaa!

kemudiannya lagi, ada kekangan di situ. takde transport. then, nik pun pegi ambik kete dia kat umah. bukan kete dia but, nenek dia. kancil pun menyusul...hahaha aku dah ingt adi dah time tuh. bila sume naik, bygkan 7 orang naik kete kancil. 3 saiz dewasa. 3 standard size, 1 kanak2 ribina. aku melekeh2 ketawa sepanjang perjalanan nk ke tesco. hahaha sampai je kt tesco, fuhhh lega giler beb. 

lepas tuh, aku ngan raje bukak game kt tesco. men netball. bapak kurang asam aku kalah ngan raje, aziera, n fatihah. takpe aku redha dgn ketentuan illahi. lepas tuh pulak masuk dlam tesco tgk baju. siap test sume skali mcm nak beli. tapi tak...

kita orang cadang nak pegi funfair. well aku takde nafsu lah nak pegi tempat2 mcm tuh. bajet cam beriman sangat je :p hmmm, kita orang plan nak pegi book fair 25 March nih. tak tau jadi ke tak. mybe bapak aku x bagi. tak tau lagi mcm mana. harap2nya aku boleh la join dengan dorang nanti. enjoy my sweet 18 :)

*kalau dapat ketawa mcm hari ni hari-hari pasti bahagia selalu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com