Wednesday, March 2, 2011

hoyahoi

hoyahoi.
dah masuk bulan mac dah pun. test pun tengah belambak. aku pulak minggu nih sakit gigi. gaham aku bengkak. tambah ulcer lagi. fuhhh makan payah, gosok gigi payah bukak mulut payah sume payahlah. kata mak gigi bongsu aku nak tumbuh. paling menyeksakan lagi bila dia effect kat telinga ngan otak aku. ishhh tuhan saje yang tau macam mana sakitnya. minggu nih paling banyak aku escape kelas. hahaha.

actually aku nak citer pasal mak kedua aku. dia bukan mak lah. tapi setiap kali aku sembang ngan dia, aku anggap dia mak aku. cara dia cakap serupa macam mak aku. that's why aku anggap dia mak kedua aku. nasihat yang dia bagi pun sama macam nasihat yang mak aku selalu kasi. cara penyelesaian yang dia bagi pun sama macam mak aku bagi. tapi aku takde lah cakap ngan dia yang aku anggap dia mak aku an.

hahaha. kalau aku cakap ngan dia aku anggap dia mak aku, mau dibalingnya aku ke luar walaupun hakikatnya dia tak larat nak angkat aku. dia just tua 2 tahun jer daripada aku. aku pun tak panggil dia kakak. tapi aku tak tau kenapa asal aku ada problem mesti aku citer ngan dia. mesti aku cari dia. senang hati aku nih bila meluahkan perasaan kat dia. so, kat sini dialah mak aku yang kedua. hahaha.

padahal baru sem nih kenal. tapi aku lebih senang hati dengan dia. sudahlah pandai menjahit. ishh memang sama lah macam mak aku nih. 

p/s : rindulah nak balik rumah :(

1 comment:

tika akhir said...

ahaha....kte pun rindu gler at akan n adek kte weh,,kte pnye romate plak sbjik pangai mcm akak kte..sgt2 rindu weh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com