Sunday, March 27, 2011

demam 19.

kemarin beriya-iya sangat nak pegi tengok orang kawad. alih-alih bila sampai sana dah kena hujan sume tiba-tiba demam. before tuh sakit perut. sakit perut + cirit birit + menyenak-nyenak perut dibantainya. then pukul 10 balik bilik. time jalan nak pegi bilik pun kepala dah biol-biol. sampai jer bilik cuci kaki terus tido.

berselimut atas bawah tido jer keje aku. lepas tuh aku suruh si fiza beli makanan kul 5 lebih baru aku bangun pegi mandi basuh kepala sume. itu pun sejuk nak mati bai. makan pun sebab dari pagi tak makan pape. aku makan nasi dengan daging jer yang lain sume buang. pembaziran telah dilakukan. habis jer makan, aku makan ubat tido balik. sampai la pagi nih baru aku bangun. panas betul badan aku semalam. hari ni baru lah sihat balik.

ubat susu kuda liar sangat berkesan :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com