Wednesday, December 22, 2010

tak gosok gigi time makan.

mesti sedap punyer nih. perhhh!
Sarapan pagi. Ko nih kan syah macam takde benda lain nak citer. Citer ar kenapa belalang leh terbang ke apasal ada nama blog terbang tinggi tinggi ke. Lagi bagus la. Ok fine! Aku tukar citer. Breakfast. Yeahh kenapa ngan breakfast? Ok sekarang nih jujur la aku tanya korang. Tak payah ar nak malu malu kucing ngan aku. Selalunya korang bangun pagi, then breakfast korang tak gosok gigi kan? Kan? 

Kalau dah tersengeh sengeh tuh betul la tuh. Hahahaha. Tapi serius memang ramai yang buat macam tuh. Mungkin ada yang akan kata eyeeeewwww gelinya. Nasib bukan geli mat mat mat. Apa nak gelinya ko tak gosok gigi ko makan. Bukan nya ko tak gosok gigi tuh ada nyusahkan aku pun. Ko sakit, ko sihat sume puncanya pada gigi ko. Betul tak? Apalah sangat ngan gigi yang penuh ngan taik gigi tuh. 

Lagi lazat makanan tuh ada ar. Hahaha. Ubat gigi jimat ouhhh. Sensodine tuh kalau beli satu kotak dah 10 ringget ohh. Jangan men giler. Dah sah kau kedekut taik idung masin syah. Bla ar. 

Nak buat macam mana kan, dah memang selalu kot tengok orang tak gosok gigi pastu breakfast tanpa bersalah dan rasa segan silu.

5 comments:

Mawar Hitam said...

bangun pagi je gosok gigi ar benda 1st aku buat...
da tebiasa der...

Dominic J. said...

euuuuwwwwwww hahahahha!!! Sya bangun pagi mesti berus, then baru makan. Afterwards berus lagi.

Bakteria build up masa kita tido, that's why kena berus, including lidah kita. Lidah kita kekuningan time pagi tu. Kalu kita x brush, means kita makan kotoran n bakteria.

Aisyah Taib said...

wooo jawapan dominic bukan main lagi. hahaha.

eh, kalau aku bangun terus mandi. skali ar ngan gosok gigi. tapi kalau tak mandi, hmm halal jela.

aye-na said...

yang saya tau, bangun pg trus g minum air byk2..xyah gosk gigi, trus minum, sunnah nabi. sebab ada enzim ke apa tah yg baik utk bdn..

Aisyah Taib said...

betul tuh. sbenarnya itu yg spatutnya. amalkan yer. itu yang saya slalu buat. teguk air dulu pastuh makan. baru mandi. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com