Thursday, December 16, 2010

lesen.

tadi gua retest lesen moto. hari tuh time test lesen kete ngan moto, kete lepas moto pulak tak lepas. so, bila dah jadi camtuh aku dah malas nak ambik lesen moto. tapi mak aku paksa jugak. bayar pun bayar la. so, aku pun haa okeh. alhamdulillah tadi ambik dah lulus dah.

semakin di depan :)

masalahnya sekarang nih, aku sangat heran kenapa orang perempuan di sabah tidak suka ambik lesen moto? macam mana gua nak merempit kalau macam ni? kenapa eh? time mak aku paksa aku ambik lesen moto, aku penah gak cakap 'mak asyik soh esya ambik lesen moto, kenapa mak taknak ambik je?' jawabnya, 'aku dah tua. lagipun aku takut' aku terusla ketawa. 

mak aku pun cakap dia sebenarnya taknak ambik lesen moto sebab nnt muka dia tak cantik, hitam, dan sebagainya. mungkin itulah sebabnya perempuan2 ni taknak ambik lesen moto tak kira anda dari mana bukan? haha cair make up i tauuu!

3 comments:

mie said...

ye ke!!
sebab xcantik ke??
kesian minah2 rempit...

Aisyah Taib said...

haha ye tak ye jugak eh.
kesian minah2 rempit.

Raja Norhazrin said...

tak dapat la lu merempit camni der...
aku nak lesen motor jugak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com