Monday, February 15, 2010

bosan bosan bosan

haishh duk umah ni bosan giler. aku xtau nak wat ape selain duk dpn tv dan komputer. yg len aku xtau nak buat. huhu. kat dpn komputer pun x best. xtau nak wat ape. fb ke? ms ke? huh, tension aku duk umah ni. -_-
dan semakin hari aku semakin malas nak jumpa kawan2 :D and tomorrow i decided tak jumpa korang. nanti2 jela kita jumpa ok :)

esok mgkin aku byk hal kot. saje2 nk busykan body aku nih. nak jd lee chong wei lagi. hehehe. hmm kat sana nak kata bosan tuh takdelah. best sbb ada aktiviti and kita pn xde lah melangut je mcm duk kt umah ni. serius weyh bapak bosan duk umah. huhu aku asyik TERtido je kat sini :p alasan x munasabah langsung.

mood aku pun x bape nak baik gak ouh. aku sbnrnya malas nk post untuk blog nih. byk cter yg nak diciterkan. tapi x terkeluarlah. drpd fikir pasal bnda tuh bek kita tgk gmbr nak tak? hehehe. eh tak payah lah segan lah pulak :p

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com