Monday, February 15, 2010

Pink

pink tak layout aku? huhu aku ingt nak buat lagi pink but ni kira okay ar. haih esok dah nak balik kem dah. kejap bebeno rasanya. 5 hari je kan. hmm, tapi okay la drpd takde langsung cutinya ye dak. aku nak tgk citer dyesebel!! ahhh citer tengah sedap dow skrg nih.

5 hari aku duk umah keje aku tgk dyesebel. best siot cter dia beauty n the beast. ngah3. it's ok la balik sana aku leh usha org. hak3. but dyesebel ttp di hati. ha pasal hari ni, sorry pada raje and aziera sbb aku tak pegi tadi. malas + ada hal + nak tgk dyesebel. aku kena hbskan sume episode malam ni jugak.

lain kali jela kita jumpa okei. hehe :D tak sabar ar pulak nnt nak jumpa an. mood aku dh kembali dah ni. hahaha :p

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com