Wednesday, March 10, 2010

Habis dah

yohaa! what's up beb? hmm, seperti yang korang sume tahu aku baru je balik rumah hari nih dan meninggalkan KEM PAYA INDAH yang tak berapa nak indah itu. perasaan aku? sedih? no way lah aku nak sedih nak melalak 4 hari 4 malam. berkaca pun tak. apetah lagi kaca tuh nak pecah. impossible.

cuma..aku rasa sedikit terkilan lah nak tggalkan kem tuh. sbb Suraya, Umie, dgn Yaya. aku tak tau bila lagi aku nak gelak terbahak2 bersama-sama. aku ngam dengan dorang. satu kepala mmg giler betul. subuh2 dah gelak mcm orang giler. :'( sedih dowh tadi aku tak sempat nak jumpa dorang for the last time kt kem tuh. sempat jumpa time hantar budak sarawak ngan pahang balik je. tapi takpe jumpa kat situ pun dh memadai.

bak kata Su, 'kawan yg setia hanya tengok daripada jauh je' hahaha aku nak tergelak dowh ngan dia tuh. bapak lawak. dorang nih sume dom 8, aku dom 7. aku rapat ngan dorang. kalau kita orang sama2, ayat maut2 sumenya. contoh kul 3 pg tadi ada sorang kawan ckp dgn Su, 'su, ko x sedih ke aku dh nak balik dh ni' padahal yg ckp tuh budak selangor bukan sarawak. yang si Su ni pulak balas 'aku peduli ape ko nak balik ke. ko nak mampus pun aku tak kesahla' aku bantai ketawa terbahak2 kul 3 tuh.

giler kasar bahasa kita orang. hahaha. biar mulut kasar tapi tak menyakitkan hati. huhu bab kutuk mengutuk mmg takde hal la. tapi rasa seronok pun ada gak bila dah balik nih. mau tak an inilah hari yang aku nanti2kan selama nih. dan lagi satu benda yg buat aku terkilan tak dapat jumpa meon lah. haishh last td jumpa time dekat padang kawad. hmm, jadilah.

apa2 pun, esok result spm kuar...ape yg terjadi terima ajelah :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com