Friday, June 18, 2010

Cotton Hobo Bag

haih a boring day today. takde aktiviti langsung hari nih. aktiviti hanya makan and online. seronok kan? haha. well, my handbag dah siap tau. tapi baru check email last night so, mgkin handbag nyer sampai lambat. lambat xde la lambat mana but still by next week baru dapat. she sent an email last monday. 4 days buang masa mcm tu je. kalau tau awal2, dah lama bank-in duitnya. huhu.

tak sabar ouh nak tengok handbag tuh. haha mesti korang pelik kan? i ada banyak handbag. but, mcm x penah guna je. hari tuh ada beli handbag kt sogo. harga RM***.** but, tak penah guna lagi. tak tau kenapa aku beli handbag, tapi tak pakai. haha. aku mcm tak tau nak letak apa kt handbag tuh. lagi satu, menyusahkan aku doh. tapi bila tgk orang pakai hbag mesti aku nak jugak. haha xD

haha banyak yg hilang and yg dah rosak sendiri pun ada jugak. sekarang ni aku just kuar guna purse, purse ke? rasanya bukan kot. ala yg kt pasar malam ada jual yg belang2 tuh. murah je kot x sampai 2 ingget. haa, benda tuh je aku angkut sana sini. mak i punye la marah. bising giler dia kata mcm x berduit je. haha aku kata la balik mak kata takde duit? hey u see my money. haha :p 

nanti-nanti jela aku guna handbag :D

1 comment:

Fiza16 said...

haha...ko byk hndbg an?bg r aq s2...kah5...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
My Ping in TotalPing.com